dinsdag 4 maart 2014

Verbaasd bij de Lidl

Vandaag de eerste boodschappen gedaan deze maand. Ik had wat fruit nodig en het is zo goed weer, dus na college fietste ik rustig eens langs de Lidl. Ik was verrast door het lage totaalbedrag! Voor mijn gevoel kocht ik best veel, het was in elk geval een zware boodschappentas.


5
bananen
0,78
10
sinaasappels
1,89
1 kg
wortels
0,79
1 liter
sojamelk
0,99
1 doos
groene thee met citroen
0,69
Totaal
5,14


Als ik nu thee zet, gebruik ik 1 zakje om een hele pot te zetten, in plaats van uit luiheid 1 zakje per kopje te gebruiken. Ik heb een goede thermoskan: 's ochtends gezette thee is vaak 's middags ook nog warm. Gewoon van de blauwgele meubelgigant! Het verbaasde me ook hoe goedkoop het fruit bij Lidl eigenlijk is. 16 cent voor een banaan, 19 cent voor een sinaasappel. Niks duurs aan, gezond eten ;-)

Ik twijfelde over wat voor groenten ik zou meenemen, maar eigenlijk eet ik deze week maar weinig thuis dus ik heb het bij wortels gehouden. Er ligt ook nog een halve kilo zoete aardappel in de koelkast. Denk dat ik een oranje curry in elkaar flans, lekker met rode linzen. Verder eet ik deze week soep uit de vriezer, ik eet een paar keer op werk en ik ga ook een keer uit eten (traktatie van mijn ouders!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten